Анкета

Според вас трябва ли месото да присъства в ежедневното ви меню?

Захарта се използва широко в храненето на човек - част втора

Тестено-захарните изделия се произвеждат от брашно, захар, растителни мазнини и масло, може да съдържат и мляко, яйца, плодове. Тук спадат бисквити, вафли и десертни блокчета.

Тези продукти не се подлагат на бързо разваляне, за тях е установен продължителен срок на съхранение. Сладкарските изделия са приготвени от един и повече вида сладкарски основи, кремове, захарен сироп, плодове. Те биват сухи (водно съдържание 14%) и сочни, обикновено напоени със сиропи торти, сиропирани сладкиши (баклави, щрудел, тригуни, кадаиф).

В зависимост от вида на сладкарската основа биват: с пандишпанена, кексова, маслена, с основа мая за хляб, от кадаиф, вафлени кори и др.

Сладкарските изделия според срока на съхранение биват: нетрайни (до 72 часа при 4 ° С), и трайни (до 90 дни при 18 ° С), като се спазват указанията за правилно съхранение. Основната хранителна стойност на захарните и сладкарските изделия се базира на техните високи вкусови свойства, значително съдържание на нискомолекулни лесноусвоими въглехидрати, а при някои и високо съдържание на мазнини.

Според вложените съставки тези хранителни продукти могат да имат високо съдържание на някои витамини, минерални вещества, биофлавоноиди, антиоксиданти.

назад ...

Подуването на корема: кои храни са полезни и кои да избягвате

Борите се с подуване на корема?

Избягвайте костилковите плодове, не дъвчете дъвка и елиминирайте газираните напитки от вашата диета.

Ако искате плосък корем, трябва да заложите на зърнени храни, риба и месо, меки сирена и яйца.

Подуването на корема и чувството за стягане в областта на корема може да ни накарат да се чувстваме сякаш сме преяли след ядене, дори когато не сме.

прочети повече ...

Яжте като гърците, за да се предпазите от загуба на паметта

Този хранителен режим е бил приветстван като тайната за дълъг живот и е доказано, че предотвратява сърдечно-съдови заболявания и депресия. Сега изследователи са установили, че средиземноморската диета може да ви предпази и от загуба на паметта.

Едно проучване установи, че хората, които ядат средиземноморска диета, може са по-малко склонни да изпитват спад в тяхната памет и умения за мислене. Диетата се състои от растителни храни като зеленчуци, бобови растения, плодове, ядки, семена и маслини, зехтин екстра върджин, риба и умерен прием на червено вино. Тя включва също така и ниска консумация на обработени храни, преработени въглехидрати, шоколад и червеното месо.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Март

Февуари

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии