Анкета

Според вас трябва ли месото да присъства в ежедневното ви меню?

Захарта се използва широко в храненето на човек - част втора

Тестено-захарните изделия се произвеждат от брашно, захар, растителни мазнини и масло, може да съдържат и мляко, яйца, плодове. Тук спадат бисквити, вафли и десертни блокчета.

Тези продукти не се подлагат на бързо разваляне, за тях е установен продължителен срок на съхранение. Сладкарските изделия са приготвени от един и повече вида сладкарски основи, кремове, захарен сироп, плодове. Те биват сухи (водно съдържание 14%) и сочни, обикновено напоени със сиропи торти, сиропирани сладкиши (баклави, щрудел, тригуни, кадаиф).

В зависимост от вида на сладкарската основа биват: с пандишпанена, кексова, маслена, с основа мая за хляб, от кадаиф, вафлени кори и др.

Сладкарските изделия според срока на съхранение биват: нетрайни (до 72 часа при 4 ° С), и трайни (до 90 дни при 18 ° С), като се спазват указанията за правилно съхранение. Основната хранителна стойност на захарните и сладкарските изделия се базира на техните високи вкусови свойства, значително съдържание на нискомолекулни лесноусвоими въглехидрати, а при някои и високо съдържание на мазнини.

Според вложените съставки тези хранителни продукти могат да имат високо съдържание на някои витамини, минерални вещества, биофлавоноиди, антиоксиданти.

назад ...

Яденето на плодове и зеленчуци наистина ни помага да живеем по-дълго

Яденето на плодове и зеленчуци може да помогне на възрастните хора да живеят по-дълго чрез подобряване на имунната им система.

Плодовете и зеленчуците съдържат антиоксиданти като витамин С, които работят, за да запазят тимуса - жлезата, която създава Т-клетки, които помагат в борбата с инфекциите на тялото – млада. Когато хората остаряват, тимусът се свива по-бързо от всяка друга тъкан в организма. Нейният разпад поставя възрастните хора под много по-голям риск от инфекция.

прочети повече ...

Здравословните храни, които овладяват апетита ви

Следващият път, когато стомахът ви започне да къркори между храненията, си струва да знаете, че има много здравословни закуски, които естествено овладяват глада.

Опции като ядки или авокадо може да ви спрат да се тъпчете с нездравословни закуски, пълни с мазнини и калории - и дори помирисването на блокче тъмен шоколад може да бъде достатъчно, за да си задоволите апетита.

Ето няколко закуски, които действат като естествено потискат апетита - и ви спрат да посягате към пакетчето чипс.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Март

Февуари

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии