Анкета

Според вас трябва ли месото да присъства в ежедневното ви меню?

Знаем ли как правилно да ядем грозде

Сезонът, в който можем да похапваме грозде на корем, е в разгара си. Но този плод колкото и вкусен да е, крие коварни опасности, свързани с трудното му храносмилане и затормозяване функциите на стомаха.

За да избегнем чувството на дискомфорт, след като сме яли от любимия си плод и максимално да извлечем ползите от сочните гроздове, трябва да се научим правилно да ги консумираме.

Диетолозите отдавна ни предупреждават, че гроздето е изключително трудно за храносмилане от човешкия организъм. Те препоръчват то да се похапва 10-15 мин. преди всяко по-стабилно хранене.

Една перфектна и класическа комбинация е да се хапне грозде преди обяд, а по-смелите без никакви притеснения могат да го съчетаят с чаша сухо вино. Колкото и изненадващо да звучи, напитката улеснява процесите на разграждане на плода в нашето тяло и ускорява усвояването му.

Ако сте решили да замените вкусните гроздове със сок, трябва да знаете, че повече от две чаши наведнъж са в състояние сериозно да затормозят организма ви. Пастьоризиран гроздовият сок е полезен при хипертония и други сърдечни проблеми.

Можем лесно да приготвим гроздов сироп в домашни условия, като сварим плода до гъстота.  Така приготвеният сок е отлично средство за повишаване имунните сили на организма. Препоръчва се като естествена хранителна добавка при всички хора, претърпяли изтощително боледуване.

назад ...

Как да „съживите” стария хляб

За много хора няма нищо по-лошо от прахосването на храна, особено когато става дума за недояден хляб. Но сега, уебсайтът Bon Apetit предлага начин да се съживи стария хляб като се сложи под чешмата.

Може да звучи необичайно, но този трик наистина ще „съживи” вашия стар хляб преди вечеря.

Първата стъпка е да вземете стария хляб и да го сложите под течаща вода. Няма значение дали водата е топла или студена, но трябва да държите отрязания край далеч от водата.

прочети повече ...

Кое е най-доброто олио за готвене?

Чудите се кои са здравословните алтернативи на обикновеното олио за готвене? Ето най-добрите варианти.

За пържене на зеленчуци – Рапично олио

Олиото от рапица има 6 на сто по-малко наситени мазнини в сравнение с обикновеното олио, което има 14.3 на сто. То също има десет пъти повече омега-3 мастни киселини и 50 процента повече витамин Е.

Присъдата на експертите...

прочети повече ...

АРХИВ

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Април

Март

Януари

Август

Юни

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии