Анкета

Според вас трябва ли месото да присъства в ежедневното ви меню?

Знаем ли как правилно да ядем грозде

Сезонът, в който можем да похапваме грозде на корем, е в разгара си. Но този плод колкото и вкусен да е, крие коварни опасности, свързани с трудното му храносмилане и затормозяване функциите на стомаха.

За да избегнем чувството на дискомфорт, след като сме яли от любимия си плод и максимално да извлечем ползите от сочните гроздове, трябва да се научим правилно да ги консумираме.

Диетолозите отдавна ни предупреждават, че гроздето е изключително трудно за храносмилане от човешкия организъм. Те препоръчват то да се похапва 10-15 мин. преди всяко по-стабилно хранене.

Една перфектна и класическа комбинация е да се хапне грозде преди обяд, а по-смелите без никакви притеснения могат да го съчетаят с чаша сухо вино. Колкото и изненадващо да звучи, напитката улеснява процесите на разграждане на плода в нашето тяло и ускорява усвояването му.

Ако сте решили да замените вкусните гроздове със сок, трябва да знаете, че повече от две чаши наведнъж са в състояние сериозно да затормозят организма ви. Пастьоризиран гроздовият сок е полезен при хипертония и други сърдечни проблеми.

Можем лесно да приготвим гроздов сироп в домашни условия, като сварим плода до гъстота.  Така приготвеният сок е отлично средство за повишаване имунните сили на организма. Препоръчва се като естествена хранителна добавка при всички хора, претърпяли изтощително боледуване.

назад ...

Тъпченето с вредни храни вреди не само на вас, но и на поколението ви

Всеки знае, че яденето на пица, бургери или сладолед е вредно за вас. Но сега учените предупреждават, че редовното тъпчене с нездравословна храна може до остави белег върху ДНК-то на човека.

Новото изследване показва, че има възможност лошите диети и нездравословни хранителни навици да бъдат предадени на следващото поколение.

прочети повече ...

Храните, които елиминират дъха на чесън

Чесънът може да направи всяка храна по-вкусна - но ароматът му се задържа в устата много по-дълго, отколкото човек би искал.

Сега американски изследователи са разкрили кои храни могат да помогнат за премахване на неприятната миризма на чесън. Те казват, че ябълките, лимоновият сок и по-малко изненадващо, ментата, са особено ефективни. Зеленият чай, магданозът и спанакът също могат да помогнат, според изследването, публикувано в списанието Food Science.

прочети повече ...

АРХИВ

Август

Юни

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии